مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-04بين الملل

درخواست از اسراییل برای موافقت با برگزاری انتخابات فلسطین در قدس


اگر ثابت شد که برگزاری انتخابات یک اقدام محال است باید رهبران فلسطینی با حمایت مصر و اردن به سرعت وارد عمل شده و دولت وحدت ملی واقعی تشکیل دهند که غزه و کرانه باختری تحت یک قدرت ملی واحد باشند.

- فرستاده سابق سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه از اسراییل خواست اجازه برگزاری انتخابات شورای قانونگذاری فلسطین در بیت المقدس (اورشلیم/قدس) را بدهد و در آن کارشکنی نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، نیکولای ملادینوف، فرستاده سابق سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه در توییتی نوشت: اسراییل باید اجازه برگزاری انتخابات شورای قانونگذاری فلسطین در بیت المقدس (اورشلیم/قدس) را بدهد و مانع کارشکنی در آن شود و به خودش اجازه ندهد که بهانه ای به دست کسانی بدهد که برای کارشکنی در انتخابات تلاش می کنند.

راه های قانونی و مسالمت آمیزی برای تضمین مشارکت تمام رأی دهندگان در بیت المقدس (اورشلیم/قدس) در انتخابات وجود دارد.

تمام مسئولانی که انتخاب می شوند و هر دولتی در آینده باید به توافق های سابق از جمله به رسمیت شناختن اسراییل و کنار گذاشتن خشونت پایبند باشد.

وی افزود: اگر ثابت شد که برگزاری انتخابات یک اقدام محال است باید رهبران فلسطینی با حمایت مصر و اردن به سرعت وارد عمل شده و دولت وحدت ملی واقعی تشکیل دهند که غزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از اسراییل برای موافقت با برگزاری انتخابات فلسطین در قدس

درخواست از اسراییل برای موافقت با برگزاری انتخابات فلسطین در قدس