مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-04فرهنگي

در سال 1399؛ مجوز فعالیت 9 رسانه در خراسان شمالی صادر شد


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : در سال گذشته با موافقت معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، - ایسنا/خراسان شمالی معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : در سال گذشته با موافقت معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز فعالیت 9 رسانه در این استان صادر شد.

رضا رضایی افزود: هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز راه اندازی و فعالیت شش پایگاه خبری، دو فصلنامه و یک هفته نامه در سال 99 را برای استان خراسان شمالی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ وی ادامه داد: این هیأت مجوز پایگاه های اینترنتی بجنورد زیبا به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمد شکاری ، آفتاب اترک به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مجید طراوتی و استان فرهنگ ها به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمد آگاهی حسن آباد را صادر نموده است.

بازار کسب کار آنلاین به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی حمیدرضا محمدیاری ، دیار مشرق24 به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی اسماعیل کفاشی و زیست سیما به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی هادی مرادی برزل آباد هم سه پایگاه خبری اینترنتی دیگر می باشند که مجوز آنها در سال 99 صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال 1399؛ مجوز فعالیت 9 رسانه در خراسان شمالی صادر شد

در سال 1399؛ مجوز فعالیت 9 رسانه در خراسان شمالی صادر شد