مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-04اجتماعي

کودکان محله های کم برخوردار با هنر خاتم کاری آشنا شدند


کارگاه هنری آموزش خاتم کاری، برای کودکان گروه هدف از محله های کم برخوردار، در خانه ستایش واقع در گذر سنگ سیاه شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به گفته رییس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز این برنامه با هدف توانمندسازی و کسب درآمد همچنین ارتقاء سطح سلامت روان، طراحی و اجرا شد.

یوسف آفرینی افزود: هنر برای این کودکان باشد در ایجاد جایگاه اجتماعی مناسب برای آنها موثر است.

وی گفت: آموزش خاتم و دیگر رشته های هنری به کودکان در پرورش خلاقیت و ارتقاء سطح سلامت روان همچنین ایجاد آرامش کمک می کند همچنین فراگیری این هنر در درک زیبایی شناسی و بالا بردن قدرت ادراکی کودکان و قرار دادن آنان در جریان کشف و رشد استعداد، سهم بسزایی خواهد داشت.

آفرینی با بیان اینکه متاسفانه برخی از کودکان به دلیل کار در محیط های پرخطر و برخوردهای نامناسب افراد بی ملاحظه تحقیر شده اند و عزت نفس خود را از دست داده اند، اضافه کرد: باید به روش های گوناگون در جهت ارتقاء سطح عزت نفس این کودکان تلاش شود تا بتوان آینده روشنی برای آنها تصور کرد که در این مسیر، پرداختن به امر زیبا و خلق یک اثر هنری در بالا بردن میزان عزت نفس بسیار موثر است از همین رو ساخت خاتم به عنوان خلق یک اثر هنری جهت ارتقاء میزان عزت نفس کودکان موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان محله های کم برخوردار با هنر خاتم کاری آشنا شدند

کودکان محله های کم برخوردار با هنر خاتم کاری آشنا شدند