کلید اینجاست؛ فلسفه در رکود و رخوتگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زینب ساجدی؛ یکی از مسائلی که می توان از آن به مثابه مقوله ای انسان ساز یاد کرد و درباره ی اثرات بلند مدت و عمیق آن در ایجاد جامعه ای سالم ساعت ها به بحث و گفتگو نشست، - با اینکه گفتمان تولید علم توانسته به گفتمانی پر رنگ و پر امید در کشور تبدیل شود؛ اما به جرات می توان گفت که هنوز در زمینه علوم نظریی عزم جزمی برای تحول و بومی سازی علوم انسانی اسلامی شاهد نیستیم. گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، زینب ساجدی؛ یکی از مسائلی که می توان از آن به مثابه مقوله ای انسان ساز یاد کرد و درباره ی اثرات بلند مدت و عمیق آن در ایجاد جامعه ای سالم ساعت ها به بحث و گفتگو نشست، مسئله تعلیم فلسفه به کودکان است. با اینکه بیش از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و گفتمان تولید علم توانسته به گفتمانی پر رنگ و پر امید در کشور بدل شود؛ اما به جرات می توان گفت که هنوز در زمینه علوم نظری همچون علم فلسفه، زایش و پویش جدی و عزم جزمی را برای تحول و بومی سازی علوم انسانی اسلامی شاهد نیستیم. فبک (فلسفه برای کودکان) نیز دچار این رخوت و رکود است و هنوز این علم، آن چنان که شایسته نسل آینده باشد و بتواند بر کودکان که سرمایه های انسانی آینده کشور هستند اثر بگذارد، در اصلی ترین مراکز تربیتی ما به درستی ارائه نمی شود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |