مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-04سياسي

افتتاح چندین طرح علمی و دانش بنیان در سفر سورنا ستاری به استان سمنان


سخنگوی استانداری و معاون روابط عمومی استانداری سمنان از سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور در روزهای آتی خبر داد و گفت: معاون علمی و فناوری رییس جمهور، - ایسنا/سمنان سخنگوی استانداری و معاون روابط عمومی استانداری سمنان از سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور در روزهای آتی خبر داد و گفت: معاون علمی و فناوری رییس جمهور، سه شنبه 17 فروردین ماه به منظور بازدید از چند شرکت دانش بنیان و افتتاح چند طرح علمی و پژوهشی به استان سمنان سفر می کند.

حجت الله یحیایی 15 فرودین ماه اظهار کرد: معاون علمی و فناوری رییس جمهور در بدو ورود به استان سمنان با حضور در پارک علم و فناوری استان مسقر در شهرستان شاهرود فاز اول ساختمان کارگاهی رویش فناوری را افتتاح و در ادامه مراکز رشد شماره 2 و نوآوری آب، انرژی و کشاورزی در این شهرستان را نیز افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: معاون رییس جمهور در ادامه ضمن بازدید از شرکت های حوزه ICT و ماشین آلات و همچنین محل پیشنهادی پردیس فناوری و نوآوری (کارخانه نوآوری) ، مرکز نوآوری ها و فناوری های زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی را افتتاح خواهد کرد.

وی ادامه داد: دکتر ستاری در ادامه ی سفر خود به شهرستان شاهرود با حضور در شهرک صنعتی شاهرود از خط تولید شرکت دانش بنیان ریخته گری دقیق پارس و شرکت دانش بنیان شتابدهی نوآوری و تجاری س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چندین طرح علمی و دانش بنیان در سفر سورنا ستاری به استان سمنان

افتتاح چندین طرح علمی و دانش بنیان در سفر سورنا ستاری به استان سمنان