مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-04ورزشي

«همگام با ورزش» روی آنتن زنده رادیو قم


تهیه کننده برنامه همگام با ورزش رادیو قم گفت: فصل جدید برنامه رادیویی همگام با ورزش در سال 1400 از عصر امروز به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

- اسماعیل کمربسته امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برنامه همگام با ورزش تنها برنامه تخصصی ورزشی رادیو قم است که امسال نیز همانند سال های گذشته روزهای فرد هفته به شکل زنده روی آنتن می رود و به موضوعات مختلف ورزش قم خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: از سال 1398 که ابراهیم پازوکی همکار با تجربه ما به عنوان مدیر تولید صدای مرکز قم منصوب شد، افتخار تهیه کنندگی این برنامه را دارم و با تلاش دیگر همکارانم در صدد ارائه یک برنامه شاد، متنوع، جذّاب و پرمحتوا به تمامی علاقمندان به ورزش در استان قم و شنوندگان این برنامه در استان های همجوار هستیم.

  3 مجری، 3 گزارشگر و اختصاص یک برنامه به ورزش بانوان تهیه کننده برنامه همگام با ورزش رادیو قم اضافه کرد: این برنامه در 6 ماه نخست سال 1400 از ساعت 17:30 تا 18:15 دقیقه روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه معصومه لطفی، حمیدرضا خان بابایی و رضا جعفری انجام می دهند.

وی با بیان اینکه جدیدترین خبرهای ورزشی توسط مجید نجفی زاده و گزارش های متنوع این برنامه با تلاش مهدی توکلیان و زهرا متقیان نژاد تقدیم علاقمندان می شود، خاطرنشان کرد: از سال گذشته برنامه های یکشنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همگام با ورزش» روی آنتن زنده رادیو قم

«همگام با ورزش» روی آنتن زنده رادیو قم