مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-04سياسي

اجرای طرح های بازسازی عتبات نیازمند ایجاد تیم های تخصصی است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اجرای طرح های بازسازی عتبات نیازمند ایجاد تیم های تخصصی است، گفت: تشکیل این تیم ها بر حسب تخصص افراد در استان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی در دیدار ظهر یکشنبه خود با مسئولان بازسازی عتبات عالیات استان سمنان به میزبانی دفتر خود، با بیان اینکه اجرای طرح های بازسازی عتبات نیازمند ایجاد تیم های تخصصی است، تاکید کرد: ستاد بازسازی عتبات در استان نسبت به تیم بندی و ساماندهی این موضوع مبادرت ورزد.

وی بازسازی عتبات را امری مهم دانست و تاکید کرد: در هر کاری، ایجاد تیم های تخصصی با به کارگیری افراد توانمند که در درون استان کم هم نیستند، امری مهم محسوب می شود.

امام جمعه سمنان خواستار کمک گرفتن از افراد متخصص در سطح استان شد و گفت: با ایجاد تیم های متخصص و مشخص کردن وظایف در ستاد عتبات عالیات، بازسازی ها در عتبات عالیات تسریع شود.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به ضرورت ارتقای فرهنگ کمک به عتبات به خصوص با به کار گماردن تیم های فرهنگی، در آستانه ماه رمضان، گفت: مردم ولایت مدار و دوستدار اهل بیت (ع) استان سمنان در همه حال پشتیبان بوده و همیشه در خط مقدم کمک به عتبات هستند و این از علاقه شأن به ائمه اطهار (ع) برمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های بازسازی عتبات نیازمند ایجاد تیم های تخصصی است

اجرای طرح های بازسازی عتبات نیازمند ایجاد تیم های تخصصی است