مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-04سياسي

دانشگاه آزاد نیشابور برای ایجاد رشته های جدید نیاز به مساعدت نمایندگان مجلس دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی موحدی فر، رییس دانشگاه آزاد نیشابور در در دیدار با هاجر چنارانی، نماینده نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی، - رییس دانشگاه آزاد نیشابور در دیدار با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، خواستار مساعدت نمایندگان مجلس برای ایجاد رشته های جدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی موحدی فر، رییس دانشگاه آزاد نیشابور در در دیدار با هاجر چنارانی، نماینده نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی، از وی درخواست مساعدت بیشتر مجلس برای راه اندازی رشته های جدید در این دانشگاه را مطرح کرد.

موحدی فر همچنین خواستار پیگیری نمایندگان مجلس نسبت به مطالبات این دانشگاه از بنیاد شهید شد.

رییس دانشگاه آزاد نیشابور بیان کرد: دانشگاه آزاد طبق روال از طریق شهریه اداره می شود و درصورتی که این مطالبات تأمین شود، مشکلات مالی برای پرداخت مطالبات کارکنان، استادان و بازنشستگان و نیز هزینه های جاری و طرح های توسعه ای در همه زمینه ها تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

چنارانی نیز در این نشست تأکید کرد: به مشکلات دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور واقف هستیم و امیدواریم از این به بعد با رصد بیشتر مسائل دانشگاه و ارتباط و تعامل بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد نیشابور برای ایجاد رشته های جدید نیاز به مساعدت نمایندگان مجلس دارد

دانشگاه آزاد نیشابور برای ایجاد رشته های جدید نیاز به مساعدت نمایندگان مجلس دارد