مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-04ورزشي

اولین قهرمانی جادوگر در فوتبال اسپانیا با فتح کوپا دل ری


داوید سیلوا در اولین فصل حضور در رئال سوسیداد اولین قهرمانی این تیم را در بیش از سه اخیر اخیر کسب کرد.

- اولین قهرمانی "جادوگر" در فوتبال اسپانیا با فتح کوپا دل ری داوید سیلوا در اولین فصل حضور در رئال سوسیداد اولین قهرمانی این تیم را در بیش از سه اخیر اخیر کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تایمز، داوید سیلوا هافبک 35 ساله که ملقب به El Mago ، یعنی جادوگر است، در 35 سالگی توانست اولین عنوان قهرمانی خود را در بازگشت به فوتبال اسپانیا به دست بیاورد.

رئال سوسیداد بامداد امروز (یکشنبه) توانست با برتری یک بر صفر برابر اتلتیک بیلبائو قهرمان کوپا دل ری شود تا این تیم اسپانیایی اولین قهرمانی خود را در 34 سال اخیر به دست بیاورد.

زمانی که داوید سیلوا در والنسیا بود در فصل 08-2007 توانست با این تیم قهرمان کوپا دل ری شود تا والنسیا بعد از 4 سال به اولین قهرمانی خود دست یابد.

در ادامه سیلوا راهی فوتبال انگلیس و تیم منچسترسیتی شد و در همان فصل اول در سال 2010 قهرمانی در جام حذفی انگلیس را به دست آورد که باعث شد سیتی برای اولین بار در 35 سال اخیر به قهرمانی برسد.

اکنون نیز سیلوا در اولین فصل خود در رئال سوسیداد قهرمانی در جام حذفی (کوپا دل ری) را به دست آورد تا این تیم اسپانیایی اولین قهرمانی خود را در 34 سال اخیر به دست بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین قهرمانی جادوگر در فوتبال اسپانیا با فتح کوپا دل ری

اولین قهرمانی جادوگر در فوتبال اسپانیا با فتح کوپا دل ری