مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-04سياسي

نقش هدایت سرمایه های داخلی به سمت تولید در تحقق شعار سال


ظرفیت های تولید در کشور باید افزایش پیدا کند و با یک جهش در این بخش، می توانیم تمام ظرفیت های اقتصاد و سرمایه گذاری را در تولید تعریف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه فارس من   با ثبت سوژه ای با عنوان حمایت از صنعتگران در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در این مورد ساسان شاه ویسی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی کشور توسط رهبر معظم انقلاب در شعار سال که یک توصیه مدیریتی محسوب می شود بیان شد، گفت: موضوع تولید بارها توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در دیدارهای سنواتی با مسئولان این مسائل مطرح شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از ضرورت های اقتصاد ملی تعامل سازنده با نظام اقتصاد بین الملل است، تاکید کرد: البته اینکه گره زدن همه اقتصاد با نظام بین الملل را در برنامه ریزی ها، رویکردها و تدوین راهبردها به عنوان یک حکم اصلی مطرح کنیم و تمام ساز و کارها را در این رویکرد قرار دهیم یک خطای اسفناک خواهد بود زیرا بخش بزرگی از ظرفیت های کشور مغفول می ماند.

این استاد دانشگاه با تصریح بر اینکه نگاه صرف به خارج از کشور برای بهبود اقتصاد باعث خواهد شد بخش بزرگی از اقتصاد ملی به کار گرفته نشود، عنوان کرد: در کنار این موضوع مهم، یک سری از چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش هدایت سرمایه های داخلی به سمت تولید در تحقق شعار سال

نقش هدایت سرمایه های داخلی به سمت تولید در تحقق شعار سال