مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 11:302021-04-04سياسي

بیش از20000 نفر درکرمانشاه از سهمیه سوخت مرزنشینان برخوردار هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: بیش از 20 هزار نفر در این استان از سهمیه سوخت مرزنشینان برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در جلسه ویژه با بخشداران روستاهای مرزنشین اظهار کرد: بخشداران روستاهای مرزی باید هر چه سریع تر نسبت به تکمیل و رفع اشکالات لیست مرزنشینان برای دریافت سهمیه سوخت مرزنشینی اقدام کنند.

وی افزود: بیش از بیست هزار نفر از مرزنشینان استان کرمانشاه از سهمیه سوخت برخوردار بوده که سهمیه مرزنشینان عدد کمی نیست و پرداخت آن در رضایتمندی و حمایت از مرزنشینان و طبقات کم برخوردار به ویژه در شرایط اقتصادی امروز بسیار اثرگذار خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچ مرزنشینی نباید از سهمیه سوخت محروم بماند، گفت: با توجه به اینکه مناطق مرزی این استان در جنگ تحمیلی بیشترین خسارت ها را متحمل بوده باید برای جبران محرومیت های آن تلاش مضاعفی کرد.

خوش اقبال ادامه داد: فرمانداران و مدیران صنعت، معدن و تجارت در شهرستان های مرزی باید نسبت به تکمیل لیست خانوارهای مرزنشین و برطرف شدن اشکالات در تخصیص سهمیه سوخت برای مرزنشینان اهتمام ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از20000 نفر درکرمانشاه از سهمیه سوخت مرزنشینان برخوردار هستند

بیش از20000 نفر درکرمانشاه از سهمیه سوخت مرزنشینان برخوردار هستند