مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-04پزشكي

زالی: واکسن کرونا باید سریع تر وارد شود


رییس ستاد کرونا در کلانشهر تهران گفت: مهم ترین راهبرد در شرایط فعلی و آستانه شکل گیری خیز چهارم کرونا باید استفاده از تمام ظرفیت های کشور برای واردات واکسن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، علیرضا زالی رییس ستاد کرونای کلانشهر تهران با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کادر درمان بیان کرد: در تهران اگر مجموعه همکاران را در نظر بگیریم، هنوز واکسیناسیون به سقف 30 درصد هم نرسیده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا میزان واکسن کرونای وارد شده برای کادر درمان کفایت می کند؟ گفت: قطعا نه و ما پیش بینی می کنیم، اگر گروه های ارائه دهنده خدمات درمانی و بهداشتی در کل کشور را در نظر بگیریم، پیش بینی ما برای تزریق واکسن، جمعیت 750 هزار نفری آنها است.

رییس ستاد کرونای کلانشهر تهران ادامه داد: حال اگر در نظر بگیریم 40 درصد از ارائه دهنده های خدمات بهداشتی درمانی در تهران هستند، پس 250 تا 300 هزار نفر در کل مجموعه همکاران بخش بهداشتی درمانی در تهران خواهند بود که آن عدد واکسن وارد شده خیلی پایین تر از این است.

زالی افزود: توصیه ما این است که به سرعت شرایط واکسیناسیون شکل بگیرد، به خصوص اینکه بخش خصوصی که بخش عمده ای از خدمات را در تهران ارائه می دهند و همچنین بخش عمومی غیردولتی در راند اول و دوم خیلی مورد واکسیناسیون قرار نگرفتند، در حالی که با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: واکسن کرونا باید سریع تر وارد شود

زالی: واکسن کرونا باید سریع تر وارد شود