مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-04ورزشي

جزییات انتقال «سه دانگ» ساختمان پرسپولیس/ مسئولان باشگاه بی خبر بودند!


درحالی که سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس در آستانه انتقال به تامین اجتماعی بابت بدهی فدراسیون فوتبال به این شرکت است، مسئولان باشگاه سرخ تهران امروز متوجه این موضوع شدند! - درحالی که سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس در آستانه انتقال به تامین اجتماعی بابت بدهی فدراسیون فوتبال به این شرکت است، مسئولان باشگاه سرخ تهران امروز متوجه این موضوع شدند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی پس از عدم دریافت قرض دو میلیون یورویی خود از فدراسیون فوتبال برای پرداخت به مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی ایران از این نهاد شکایت کرد تا بتواند این پول را با سود ناشی از تاخیر در بازپرداخت آن دریافت کند.

فدراسیون فوتبال که پولی در حساب خود برای پرداخت به شستا نداشت با حکم دادگاه برای مزایده اموال خود روبرو شد.

نکته جالب اینکه فدراسیون فوتبال در اعلام دارایی های خود به دادگاه، سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را نیز قرار می دهد تا بخش حقوقی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی خواهان گرفتن آن از فدراسیون شود.

از این رو کارشناسان رسمی حوزه مسکن قوه قضاییه اقدام به ارزش گذاری ساختمان باشگاه پرسپولیس می کنند و آن را به شعبه صدور حکم مربوط به توقیف اموال فدراسیون اعلام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انتقال «سه دانگ» ساختمان پرسپولیس/ مسئولان باشگاه بی خبر بودند!

جزییات انتقال «سه دانگ» ساختمان پرسپولیس/ مسئولان باشگاه بی خبر بودند!