مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-04سياسي

شهید علیرضا حاجی بابایی یک معلم اخلاق بود


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شهید شاخص سال استان همدان را شهید «علیرضا حاجی بابایی» انتخاب کردیم چرا که او یک معلم اخلاق و یک فرمانده بی نظیر دفاع مقدس بود .

- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شهید شاخص سال استان همدان را شهید علیرضا حاجی بابایی انتخاب کردیم چرا که او یک معلم اخلاق و یک فرمانده بی نظیر دفاع مقدس بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مظاهر مجیدی با اشاره به اینکه از سال 1391 سازمان بسیج مستضعفین برای تمام استان ها اعلام کرد شهیدی را به عنوان شهید سال استان معرفی کنند؛ توضیح داد: از سال 92 به بعد توانستیم شهدا را ارزیابی کنیم و با توجه به خصوصیاتی که داشتند و شرایطی که برای هر سال بود شهید استان را معرفی کردیم.

در شهرستان ها هم به همین صورت یک شهید و در کل کشور هم به همین صورت یک شهید کشوری معرفی کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در این مسیر تا جایی که امکان داشت روی زوایای شهید و خانواده او برنامه ریزی های مختلفی انجام می شد و از سال 92 این کار اجرایی شد.

سال 91 شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر ، سال 92 شهید حسن صوفی ، سال 93 شهید علی چیت سازیان ، سال 94 شهید حسن ترک ، سال 95 شهید رسول حیدری ، سال 96 شهید سعید قهاری سعید ، سال 97 شهدای گروه ابوذر ، سال 98 شهید سعید اسلامیان ، سال 99 شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علیرضا حاجی بابایی یک معلم اخلاق بود

شهید علیرضا حاجی بابایی یک معلم اخلاق بود