مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-04اقتصادي

بررسی و معرفی دوره های آموزشی ویژه در آموزشگاه عالی سهامیر


موسسه آموزش عالی سهامیر از معدود موسسات آموزش تخصصی و حرفه ای در سطح کشور و بین المللی است که با دارا بودن بیش از 30 سال تجربه در این حوزه توانسته به عنوان یک شاخص علمی در بازار سرمایه تبدیل شود.

- موسسه آموزش عالی سهامیر از معدود موسسات آموزش تخصصی و حرفه ای در سطح کشور و بین المللی است که با دارا بودن بیش از 30 سال تجربه در این حوزه توانسته به عنوان یک شاخص علمی در بازار سرمایه تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سهامیر، از جمله دوره آموزش تخصصی و ویژه در موسسه سهامیر عبارتند از ، دوره تحلیل تکنیکال، دوره تحلیل بنیادی، دوره پیشرفته کوادرانت و کوچینگ مالی، دوره تحلیل سنتیمنتال، اکسپرت نویسی و .

همچنین این موسسه پکیج های آموزشی ویژه ای را در این حوزه عرضه می کند که برخی از آنها عبارتند از پکیج بورس، پکیج فارکس، پکیج تحلیل تکنیکال و فاندمنتال و.

روی خودتان سرمایه گذاری کنید.

حرفه شما، موتور تولید ثروت شماست.

این جمله دقیقا روی چه چیز تأکید دارد؟ این جمله به ما می­ گوید هر چه در زمینه شغل خود بیشتر بدانید و کسب مهارت کنید موفق­ تر خواهید شد.

برای افرادی که علاقه ­مند و فعال در بازار سرمایه هستند و این عرصه را به عنوان شغل و محل سرمایه­ گذاری خود انتخاب کرده ­اند ، سرمایه­ گذاری بر روی خود به معنای کسب آموزش و گسترده کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی و معرفی دوره های آموزشی ویژه در آموزشگاه عالی سهامیر

بررسی و معرفی دوره های آموزشی ویژه در آموزشگاه عالی سهامیر