مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-04پزشكي

معرفی دستگاه های جوانسازی پوست


دستگاه نوردرمانی و دستگاه هیدروفیشیال از دستگاه های جوان کننده پوست است که در این مطلب قصد داریم این دو دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیدستگاه هیدروفیشیال چیست؟ عملکرد، مزایا و قیمت این روش درمانی در چند مرحله انجام می شود: ابتدا سلول های مرده از سطح پوست برداشته شده و پاکسازی می شوند، سپس پوست را با یک سرم که حاوی آنتی اکسیدان، پپتید و اسیدهیالورونیک می باشد، جوانسازی می کند.

دستگاه هیدروفیشیال با استفاده از یک روش مکش مارپیچ آلودگی های پوست را از بین برده و با باز کردن منافذ پوست دسترسی مواد مراقبتی را به لایه های پوست بهتر می کند و سرم را به عمق پوست می رساند.

این روند درمانی بدون درد بوده و در سالن های زیبایی انجام می شود و با نتایج فوری و بلندمدت برای انواع پوست ها همراه می باشد و دارای دوره ی نقاهت نیز نمی باشد.

ممکن است در ساعت یا ساعات اولیه ی پس از درمان مقداری سفتی و سرخی در سطح پوست احساس شود اما به طور کل از مقایسه ی این روش با روش های دیگر درمانی خواهید دید که عوارض جانبی و خطرات آن جز کمترین مقدارها می باشد.

نحوه عملکرد دستگاه هیدروفیشیال دستگاه هیدروفیشیال آکواجت معمولاً دارای شش یا هفت دسته مختلف با عملکردهای مختلف است که در این ادامه این دسته ها به طور مختصر مرور می کنیم: * دسته میکرود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دستگاه های جوانسازی پوست

معرفی دستگاه های جوانسازی پوست