مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-04سياسي

جذب150میلیاردریال اعتبار برای طرح نهاد آبادانی و پیشرفت چاراویماق


مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت و مسئول اجرای پروژه های بنیاد علوی در شهرستان چاراویماق از جذب بالغ بر 15 میلیارد تومان اعتبار برای طرح نهاد آبادانی و پیشرفت چاراویماق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت شاهی عصر یک شنبه در نشست مطبوعاتی و رسانه ای از عزم جدی بنیاد علوی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان چاراویماق خبر داد و گفت: توجه ویژه به مسئله فرهنگ، در کنار پروژه های عمرانی و زیرسازی یکی از اولویت های ما است.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راستای رسالت اجتماعی خود و مطابق با سیاست ها و برنامه های محرومیت زدایی در سطح کشور، مناطقی را به عنوان جامعه هدف انتخاب کرده است تا با انجام پروژه های عمرانی و زیربنایی، اقتصادی و اشتغال، فرهنگی و اجتماعی و سلامت جسمی و روانی؛ تحول و محرومیت زدایی آن منطقه را با مشارکت فعال مردم و دستگاه های دولتی با مدیریت و نظارت بنیاد علوی (یکی از مؤسسات تحت مسئولیت بنیاد مستضعفان) رقم بزند.

شاهی افزود: مطابق با این سیاست ها و هدف گذاری ها، شهرستان چاراویماق از استان آذربایجان شرقی یکی از مناطق هدف در سال 1399 انتخاب شد.

وی ضمن تشریح پروژه ها و برنامه های بنیاد مستضعفان در شهرستان چاراویماق گفت: بعد از اینکه این شهرستان به عنوان یکی از نقاط محروم کشور برای اجرای سیاست های محرومیت زدایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب150میلیاردریال اعتبار برای طرح نهاد آبادانی و پیشرفت چاراویماق

جذب150میلیاردریال اعتبار برای طرح نهاد آبادانی و پیشرفت چاراویماق