مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-04سياسي

مقابله جدی و قاطع با دلالان و مخلان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال


مقابله جدی و قاطع با مخلان اقتصادی، دلالان و دست های آلوده ای که اخلال در نظام اقتصادی ایجاد می کنند می تواند در زمینه مانع زدایی و تحقق شعارسال نقش آفرینی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در یادداشتی با تشریح نقش پلیس در تحقق  شعار سال آورده است: درسال های اخیر با توجه به نیاز جامعه، رهبر معظم انقلاب در نامگذاری و اعلام شعار سال، توجه ویژه ای به مسایل اقتصادی نشان داده اند و مسایل اقتصادی در واقع پایه اصلی شعار های چند سال اخیر خود قرار داده اند که این نشان از توجه ویژه معظم له به این موضوع است.

 مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) امسال را به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری کرده اند که نشان دهنده این مهم است که درشریط فعلی، مهمترین مساله کشور مساله اقتصادی است و در بحث اقتصاد هم که دارای وجوه و جنبه های مختلفی از جمله صادرات و واردات و .

است تولید، مهمترین مولفه ای است که می تواند موجبات شکوفایی و رشد اقتصادی کشور را در بخش های مختلف ایجاد کند.

 از سوی دیگر با توجه به شعار سال، تولید نیازمند پشتیبانی ها و حمایت های مختلف و مانع زدایی ها و برطرف کردن موانعی است که سد راه تولید شده است که اگر به درستی حمایت و پشتیبانی و از سوی دیگر مانع زدایی ها و رفع موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله جدی و قاطع با دلالان و مخلان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال

مقابله جدی و قاطع با دلالان و مخلان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال