مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-04سياسي

زمینه های علمی فراوانی برای جلوگیری از جریان های تفرقه افکن وجود دارد


رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در دیدار با دبیرکل حزب اسلامی تبیان افغانستان گفت: شناخت جریان های فکری و فعالان حوزه های اندیشه و علم برای تقویت و توسعه تقریب مذاهب اسلامی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی رییس ی در سال جدید تحصیلی را دارد و با تصویب شورای عالی تقریب امکان تاسیس شعبه این دانشگاه در کابل و هرات هم وجود خواهد داشت.

  رییس دانشگاه مذاهب اسلامی همچنین تاکید کرد: برای گسترش تفکر تقریب و جلوگیری از جریان های تفرقه افکن زمینه های علمی فراوانی وجود دارد که با همکاری های علمی دو کشور توسعه خواهد یافت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسینی مزاری رییس عمومی مرکز فعالیتهای فرهنگی اجتماعی تبیان و رییس خبرگزاری صدای افغان نیز در این دیدار از گسترش فعالیت علمی و فرهنگی برای گسترش فرهنگ تقریب استقبال کرد و گفت:  با توجه به نفوذ جریان افراطی از سوی برخی کشورهای منطقه که با حمایت کشورهای غربی صورت می گیرد فعالیت تقریب اهمیت دو چندانی در افغانستان دارد و در این حوزه نقش دانشگاه مذاهب اسلامی ارزشمند است.

  حسینی مزاری افزود: علمای اهل سنت و تشیع با کمک چنین مجامعی می توانند حرکت علمی و سالم را برای شکل گیری تقریب به انجام رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های علمی فراوانی برای جلوگیری از جریان های تفرقه افکن وجود دارد

زمینه های علمی فراوانی برای جلوگیری از جریان های تفرقه افکن وجود دارد