مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-04اجتماعي

تماس 4 هزار زنجانی با 123


خط تلفن اورژانس اجتماعی 123 طی یک سال گذشته پاسخگوی نزدیک به 4 هزار تماس تلفنی هم استانی های بوده است.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر اورژانس اجتماعی و خودروی خدمات سیار در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده و طارم آماده ارائه خدمات و مداخله در بحران و کمک به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه برنامه اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران، فردی، خانوادگی و اجتماعی، خط تلفن اورژانس اجتماعی 123 خودروهای خدمات سیار اورژانس خدمات اجتماعی و پایگاه خدمات  اجتماعی است، افزود: خط تلفن اورژانس اجتماعی 123 طی یک سال گذشته پاسخگوی نزدیک به 4 هزار تماس تلفنی هم استانی ها بوده و بهزیستی توانسته است خدمات تخصصی خود را در اختیار آنها قرار دهد.

وی تصریح کرد: دستیابی سریع به آمار و اطلاعات و امکان گزارش گیری های مستمر به منظور استفاده در تصمیم گیری های دوره ای یا کلان از مزایای سامانه اورژانس اجتماعی است.

وی با اشاره به شناسایی آسیب های اجتماعی شایع و در حال شیوع توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی گفت: مداخلات بهزیستی می تواند در توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی و بازگشت آنها به از مهمترین اهداف آن است ولی در صورت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس 4 هزار زنجانی با 123

تماس 4 هزار زنجانی با 123