مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 14:552021-04-04ورزشي

آوالان با تساوی نیم فصل را به پایان رساند


تیم فوتبال آوالان در آخرین بازی خود در نیم فصل اول لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با نتیجه یک بر یک در مقابل حریف بوشهری متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر امروز آوالان کامیاران از چارچوب دیدار معوقه هفته دهم رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور به مصاف امید گناوه رفت و در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت داد.

این دیدار با چند دقیقه تأخیر با سوت عادل بیت سیاح آغاز شد و نماینده کردستان کیوان مارابی و عارف مرادی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و با ترکیب نفرات فرهاد محمدی، بلال وکیلی، فرشاد جلیلوند، متین حاتمی، سهند اسدی، سجاد برخورداری، پوریا خضری، مسلم فریدی، علی منتشلو، جواد ویسی و مهران بهرامی پا به زمین گذاشت.

شاگردان فریدون فاتحی از همان دقایق ابتدایی تحت تأثیر جو ورزشگاه بودند و در دقیقه 18 دروازه خود را گشوده دیدند اما رفته رفته هرچه از زمان بازی گذشت، صاحب توپ و میدان شدند و اختیار عمل را از حریف گرفتند.

موقعیت سازی تیم آوالان در دقیقه 35 بازی به ثمر نشست و این تیم توانست توسط سجاد برخورداری، مهاجم خوش نقش خود به گل برسد و کار را به تساوی بکشاند.

در ادامه این نیمه پوریا خضری صاحب یک فرصت شد که شوت او را سنگربان تیم گناوه دفع کرد و بازی با همان نتیجه پیشین به پایان رسید تا دو تیم برای استراحت ده دقیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوالان با تساوی نیم فصل را به پایان رساند

آوالان با تساوی نیم فصل را به پایان رساند