موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 15:152021-04-04اقتصادي

احداث 28 کلاس درس با مشارکت بنیاد مستضعفان


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 28 کلاس درس با مشارکت بنیاد مستضعفان در دو شهرستان گرمی و انگوت در حال احداث است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 28 کلاس درس با مشارکت بنیاد مستضعفان در دو شهرستان گرمی و انگوت در حال احداث است.

دولت لطفی روز یکشنبه 15 فروردین ماه در نشست با مسئولان بنیاد مستضعفان در گرمی اظهار کرد: در حال حاضر 28 کلاس درس در مناطق روستایی و شهری گرمی و انگوت با سرمایه گذاری 16 میلیارد تومان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: از این تعداد 10 کلاس درس در مناطق روستایی و 18 کلاس درس نیز در مناطق شهری گرمی و انگوت احداث شده تا دانش آموزان این مناطق از عدالت آموزشی در تأمین فضاهای مناسب تعلیم و تربیت بهره مند شوند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با توجه به محرومیت گرمی بنیاد مستضعفان و علوی طرح های متعددی را در این شهرستان در حال اجرا دارد که بخشی از این طرح ها در حوزه آموزش و پرورش است که امیدواریم برای شروع سال تحصیلی جدید شش مدرسه در مناطق محروم به همت بنیاد مستضعفان و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس افتتاح و آماده تحویل به آموزش و پرورش شود.

لطفی افزود: قرار است 50 درصد اعتبارات احداث این واحدهای آموزشی از طریق بنیاد مستضعفان و 50 درصد مابقی نیز از طریق اداره کل نوسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 28 کلاس درس با مشارکت بنیاد مستضعفان

احداث 28 کلاس درس با مشارکت بنیاد مستضعفان