مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-04پزشكي

افزایش 10 برابری بیماران با علایم مشکوک به کرونا در اهر


متاسفانه در روزهای اخیر تعداد بستری بیمار با علائم مشکوک به کرونا ویروس در اهر به بیش از 10 نفر در روز افزایش یافته که نسبت به هفته آخر اسفند(بستری یک یا دو نفر در روز) این تعداد 10 برابر است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: متاسفانه در روزهای اخیر تعداد بستری بیمار با علائم مشکوک به کرونا ویروس در اهر به بیش از 10 نفر در روز افزایش یافته که نسبت به هفته آخر اسفند(بستری یک یا دو نفر در روز) این تعداد 10 برابر است.

محمد میرزاپور در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: در حال حاضر با توجه به افزایش آمار مراجعان به بیمارستان باقرالعلوم متاسفانه دو بخش بستری این بیمارستان در حال تکمیل ظرفیت بوده و بیمارستان در حال آماده سازی یکی دیگر از بخش ها جهت پذیرش و بستری بیماران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرزاپور ادامه داد: عدم استفاده از ماسک، برگزاری مهمانی ها، رفت و آمدها، دید و بازدیدهای ایام عید و شرکت در مراسم ها و تجمعات، از علل افزایش بیماری در شهرستان اهر است که با ادامه این روند در هفته های آتی شاهد افزایش آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری خواهیم بود.

وی گفت: اگر استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم شرکت در تجمعات جدی گرفته نشود، موج چهارم بیماری شدیدتر و طولانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری بیماران با علایم مشکوک به کرونا در اهر

افزایش 10 برابری بیماران با علایم مشکوک به کرونا در اهر