مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-04سياسي

مقابله با مخلان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال


مقابله جدی و قاطع با مخلان اقتصادی، دلالان و دست های آلوده ای که اخلال در نظام اقتصادی ایجاد می کنند می تواند در زمینه مانع زدایی و تحقق شعارسال نقش آفرینی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در یادداشتی با تشریح نقش پلیس در تحقق شعار سال آورده است: درسال های اخیر با توجه به نیاز جامعه، رهبر معظم انقلاب در نامگذاری و اعلام شعار سال، توجه ویژه ای به مسایل اقتصادی نشان داده اند و مسایل اقتصادی در واقع پایه اصلی شعار های چند سال اخیر خود قرار داده اند که این نشان از توجه ویژه معظم له به این موضوع است.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امسال را به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری کرده اند که نشان دهنده این مهم است که درشریط فعلی، مهمترین مساله کشور مساله اقتصادی است و در بحث اقتصاد هم که دارای وجوه و جنبه های مختلفی از جمله صادرات و واردات و .

است تولید، مهمترین مولفه ای است که می تواند موجبات شکوفایی و رشد اقتصادی کشور را در بخش های مختلف ایجاد کند.

از سوی دیگر با توجه به شعار سال، تولید نیازمند پشتیبانی ها و حمایت های مختلف و مانع زدایی ها و برطرف کردن موانعی است که سد راه تولید شده است که اگر به درستی حمایت و پشتیبانی و از سوی دیگر مانع زدایی ها و رفع موانع و مشکلات و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با مخلان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال

مقابله با مخلان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال