مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 02:102021-04-04سياسي

چالش ها و فرصت های کشور در سال 1400


یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی حذف کاغذبازی های اداری را عاملی برای مانع زدایی از تولید دانست و گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات و تلاش برای رونق تولید از مهم ترین چالش ها و فرصت های پیش روی کشور در سال 1400 است.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی حذف کاغذبازی های اداری را عاملی برای مانع زدایی از تولید دانست و گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات و تلاش برای رونق تولید از مهم ترین چالش ها و فرصت های پیش روی کشور در سال 1400 است.

حسین محمد صالحی دارانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از چالش های مهمی که پیش رو داریم، بحث میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است که بدون شک اگر وضعیت معیشت مردم و اوضاع اقتصادی کشور بهتر شود، حضور ملت در انتخابات 28 خرداد به شکل چشم گیری افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه بیگانگان در صدد تخریب اقتصاد کشور هستند و همیشه قصد دارند مردم را نسبت به نظام بی اعتماد کنند، افزود: در این شرایط تمام مسئولان کشور و جناح های مختلف سیاسی باید از بازی های جناحی و حزبی پرهیز کنند تا اعتماد مردم بیشتر جلب شود و در انتخابات حضور گسترده داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش ها و فرصت های کشور در سال 1400

چالش ها و فرصت های کشور در سال 1400