مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 02:202021-04-04اقتصادي

آغاز به کار دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز


طی مراسمی با حضور مسئولان مدیریت شهری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز رسما آغاز به کار کرد.

- عصر یکشنبه 15 فروردین و در مراسمی که در یکی از باغهای شیراز برگزار شد، دبیرخانه دائمی شهر جهانی صنایع دستی، رسما در شیراز آغاز به کار کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس در این مراسم با اشاره به وجود 20 هزار هنرمند صنایع دستی در شیراز، گفت: 950 کارگاه فعال در این کلانشهر وجود دارد که حدود 2 هزار نفر از این هنرمندان بیمه شده اند.

مصیب امیری گفت: مجموعه های مختلفی در جهانی شدن شیراز تاثیر داشتند و ارگانهای دولتی متولی، مدیریت شهری و اساتید حوزه صنایع دستی شیراز در این مهم سهم بسزایی دارند.

او افزود: در کشور 14 شهر و روستا بعنوان شهرها و روستاهای جهانی در حوزه صنایع دستی نامگذاری شدند که 2 مورد آن شامل آباده در حوزه منبت و شیراز شهر جهانی صنایع دستی در استان فارس واقع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: امروز شاهد افتتاح دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز هستم که انتظار می رود با این اقدام زمینه ای برای فروش و بازاریابی محصولات صنایع دستی نیز ایجاد شود که این مهم با همدلی و هم افزایی همه محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز

آغاز به کار دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز