مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-04اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی مجدد کتابخانه استاندارد اسدآباد در آینده نزدیک


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی مجدد کتابخانه استاندارد این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی مجدد کتابخانه استاندارد این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

مهدی مرادیان تمجید در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیشرفت فیزیکی 10 درصدی کتابخانه استاندارد شهرستان و نیمه کاره ماندن طرح از چندین سال پیش اظهار کرد: در بهار سال جاری عملیات اجرایی مجدد کتابخانه استاندارد شهرستان با اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار از محل توسعه خدمات و تکمیل زیرساخت مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه ای و بحرانی به کتابخانه استاندارد اسدآباد با واگذاری از راه و شهرسازی به کتابخانه های عمومی استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: ادامه عملیات اجرایی مجدد این طرح مهم به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان از نقش مؤثری در راستای ارتقاء سرانه فضای کتابخوانی شهرستان برخوردار خواهد بود.

مرادیان تمجید همچنین با اشاره به راه اندازی میز مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در خدمتی نوین در راستای ارائه هر چه مطلوب تر به اعضای کتابخانه های عمومی، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران شهرستان، بخش مرجع مجازی و پایگاه اطلاعاتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی مجدد کتابخانه استاندارد اسدآباد در آینده نزدیک

آغاز عملیات اجرایی مجدد کتابخانه استاندارد اسدآباد در آینده نزدیک