مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-04پزشكي

تعداد موارد بستری براثر ابتلا به کرونا در کنگاور افزایشی است


فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در شرایط قرمز کرونایی گفت: تعداد موارد بستری براثر ابتلا به کرونا در شهرستان کنگاور افزایشی است.

- فرزاد الماسی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بازار شب عید، دورهمی ها و دید و بازدیدها و برگزاری مراسمات عروسی و عزا شهرستان کنگاور با اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی گرفته و زنگ خطر برای شهروندان این شهرستان به صدا درآمده است.

وی افزود: روند ابتلاء به بیماری کرونا در شهرستان کنگاور افزایشی است و با بستری شدن 11 نفر دیگر از مردم در روز گذشته در بیمارستان شهید چمران این شهرستان، تعداد موارد بستری به 28 نفر افزایش پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سلامت مردم در اولویت نخست قرار دارد، تصریح کرد: مشاغل گروه 2، سه و چهار در شهرستان کنگاور تعطیل و ورودی و خروجی های این شهرستان در حال کنترل است و پلاک های غیر بومی باید هرچه سریع تر این شهر را ترک کنند.

الماسی بیان کرد: همچنین فعالیت تالارهای پذیرایی ممنوع اعلام شده و بر رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی مانند منع تردد شبانه از ساعت 22 شب تا 3 بامداد نظارت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد موارد بستری براثر ابتلا به کرونا در کنگاور افزایشی است

تعداد موارد بستری براثر ابتلا به کرونا در کنگاور افزایشی است