مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-05پزشكي

بیرجند با ادامه روند فعلی شیوع کرونا قرمز می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اگر همین روند افزایش بستری بیماران تنفسی، بیماران کرونایی و تست های مثبت ادامه داشته باشد تا پایان هفته شهرستان بیرجند قرمز خواهد شد و رنگ بقیه شهرستان های خراسان جنوبی نیز از زرد به نارنجی تبدیل می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اگر همین روند افزایش بستری بیماران تنفسی، بیماران کرونایی و تست های مثبت ادامه داشته باشد تا پایان هفته شهرستان بیرجند قرمز خواهد شد و رنگ بقیه شهرستان های خراسان جنوبی نیز از زرد به نارنجی تبدیل می شود.

محمد دهقانی شب گذشته درباره آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در خراسان جنوبی به رسانه ها گفت: در این صورت محدودیت های شدید که مربوط به شهرستان های قرمز (خیلی پرخطر) و نارنجی (پرخطر) است به این مناطق بر می گردد و روزهای سختی را خواهیم داشت که تعداد زیادی از بیماران بستری شوند و مشکلات بیشتری را برای ما ایجاد کند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته 125 آزمایش مولکولی (PCR) انجام شد که از این تعداد 45 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند یعنی 36 درصد تست های ما مثبت شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از 45 بیمار هشت نفر در بیمارستان ها بستری هستند و 37 بیمار به صورت سرپایی نمونه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرجند با ادامه روند فعلی شیوع کرونا قرمز می شود

بیرجند با ادامه روند فعلی شیوع کرونا قرمز می شود