مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-05اقتصادي

خودرو 46 درصد بیشتر از تورم گران شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته رضا شیوا، رییس شورای رقابت درباره افزایش قیمت خودرو در سال1400 در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: - درحالی رییس شورای رقابت از هماهنگ کردن نرخ تورم و افزایش قیمت خودرو های داخلی می گوید که بررسی های آماری نشان می دهد قیمت خودرو های داخلی تنها در سال 99 تقریبا 46 درصد از تورم جلو تر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته رضا شیوا، رییس شورای رقابت درباره افزایش قیمت خودرو در سال1400 در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: تا ابتدای سال1400 می توان گفت 6ماه است که هیچ افزایش قیمتی برای خودرو نداشتیم و 3 ماه آخر سال به دلیل اینکه نرخ تورم پایین بود، شورا با افزایش قیمت موافقت نکرد.

این مقام مسئول در بازار خودرو اعلام کرده است تورم در زمستان99 حدود 14درصد بوده که به قیمت محصولات خودروسازها در نمایندگی ها اضافه نشده است.

اما ادعای رضا شیوا مبنی بر هماهنگی تورم و افزایش قیمت خودروها که ظاهرا سیاست جدید شورای رقابت است نه تنها جاماندگی برای قیمت خودروها نشان نمی دهد بلکه نگاهی به قیمت های سال99 نشان می دهد محصولات ایران خودرو و سایپا 82درصد افزایش قیمت داشته اند.

این درحالی است که میزان تورم سالیانه در سال گذشته حدود 36درصد ازسوی مرکز آمار اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو 46 درصد بیشتر از تورم گران شده

خودرو 46 درصد بیشتر از تورم گران شده