مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-05پزشكي

اردبیل در آستانه ورود به وضعیت نارنجی کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با خیز چهارم کرونا در اکثر استان ها، پیش بینی می کنیم تا دو سه روز آینده اردبیل نیز وارد وضعیت نارنجی کرونا شود.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با خیز چهارم کرونا در اکثر استان ها، پیش بینی می کنیم تا دو سه روز آینده اردبیل نیز وارد وضعیت نارنجی کرونا شود.

شهرام حبیب زاده در جلسه ستاد کرونای اردبیل اظهار کرد: تعداد بیماران بستری و فوتی های کرونا در استان اردبیل شدت بیشتری گرفته به طوریکه در حال حاضر بیش از 256 بیمار کرونایی در مراکز بیمارستانی و درمانی استان اردبیل بستری هستند.

وی به روند افزایشی تعداد مراجعین و بستری ها در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: در مقایسه با آمار یک ماه اخیر در چند روز گذشته انتشار ویروس کرونا و آثار آن را در ایام تعطیلات نوروزی به عینه شاهد هستیم به طوریکه تعداد بستری ها از روزانه 50 نفر بیشتر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: انتشار ویروس کرونا در استان اردبیل و چرخش آن بسیار بالاست و همچنان انتظار داریم هموطنان در پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری موازین بهداشتی را به جد رعایت کنند.

حبیب زاده افزود: چنانچه افرادی علایمی نظیر تب و لرز، سرفه و یا مشکل ریوی دارند، به سرعت باید به مراکز 16 ساعته دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کرده و تست کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در آستانه ورود به وضعیت نارنجی کرونا

اردبیل در آستانه ورود به وضعیت نارنجی کرونا