مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-05سياسي

شهردار کرمانشاه: سال 1400 سال حرکت به جلو است


سال 1400 شاید همچون سال گذشته سخت باشد، اما امسال سال حرکت به جلو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرمانشاه، نخستین جلسه بررسی تفضیلی وصولی عوارض و تحقق بودجه مرکز و مناطق هشت گانه شهرداری در سال 1400 امروز به ریاست سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه برگزار شد.

طلوعی در این نشست ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: در زمان باقیمانده از دوره شورای اسلامی شهر کنونی ماه تکمیل و به بهره برداری برسند، گفت: علاوه بر این که در بحث درآمدی باید بیشتر تلاش کرد، آرشیو الکترونیک نیز باید هرچه سریع تر به اتمام برسد.

وی ادامه داد: هم اکنون در سال جدید 50 هفته کاری داریم که باید هزینه های جاری را تأمین کنیم، شرایط اقتصادی سختی وجود دارد اما باید بیشتر تلاش کرد.

طلوعی در ادامه با بیان اینکه لایحه عوارضی امسال در شورای مصوب نشده، تصریح کرد: اکنون مجبوریم که براساس سال گذشته عمل کنیم و دادگاه نیز با صدور رأی، دریافت عوارض مازاد بر تراکم (پذیره) براساس نرخ روز را تأیید کرده است.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: در بحث تحقق بودجه، در کل کشور کمتر شهری در اسفندماه، که ماه پایان سال بود توانست به صورت 100درصدی عمل کند، اما تحقق بودجه شهرداری کرمانشاه در این ماه بیش از 180 درصد بوده که نشان از تلاش تمامی همکاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرمانشاه: سال 1400 سال حرکت به جلو است

شهردار کرمانشاه: سال 1400 سال حرکت به جلو است