مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-05سياسي

حضور 916 روستای خراسان جنوبی در ماراتن انتخابات شوراهای اسلامی


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در سطح استان 916 روستا واجد برگزاری انتخابات شورا هستند، گفت: اکثریت این روستاها زیر 200 نفر جمعیت هستند.

- مهدی قهرمانی در گفت و گو با مهر با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: داوطلبان می توانند به مدت هفت روز در این انتخابات ثبت نام کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی افزود: ثبت نام از ساعت 8 امروز دوشنبه آغاز شده و تا ساعت 18، 22 فروردین ماه ادامه دارد.

قهرمانی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات پیش رو بیان کرد: داوطلبان می توانند از چهار روش برای ثبت نام در انتخابات استفاده کنند.

وی اپلیکیشن موبایلی را یکی از روش های پیش رو دانست و اظهار کرد: داوطلبان برای دانلود این اپلیکیشن می توانند به پرتال وزارت کشور مراجعه کنند.

قهرمانی با بیان اینکه مراجعه به دفاتر پیشخوان و فرمانداری ها از دیگر روش های ثبت نام است، افزود: تاکید ما بر ثبت نام غیر حضوری و ثبت نام الکترونیکی است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی با اشاره به شرایط روستاها برای برگزاری انتخابات شورا، اظهار کرد: روستاهای بالای 20 خانوار یا 100 نفر جمعیت به صورت پراکنده یا متمرکز می توانند دارای شورا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 916 روستای خراسان جنوبی در ماراتن انتخابات شوراهای اسلامی

حضور 916 روستای خراسان جنوبی در ماراتن انتخابات شوراهای اسلامی