مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-05دانش

بازنگری برنامه های آموزشی کارشناسی دانشگاه امیرکبیر امسال به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در نشست مجازی با اساتید و کارکنان دانشگاه به مناسبت آغاز سال 1400 گفت: - رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برنامه های این دانشگاه در سال 1400 گفت: امیدواریم بازنگری برنامه های آموزشی مقطع کارشناسی که از سال های گذشته آغاز شده امسال به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در نشست مجازی با اساتید و کارکنان دانشگاه به مناسبت آغاز سال 1400 گفت: در سال های اخیر تمامی فعالیت های دانشگاه براساس برنامه راهبردی طراحی و پیاده سازی شده است و تمام تلاش خود را انجام می دهیم که در سال 1400 نیز براساس برنامه راهبردی دانشگاه حرکت کنیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه امسال سال پایانی فعالیت دولت است مانند دوره های گذشته مرسوم است که جمع بندی از فعالیت ها نیز انجام شود که این موضوع نیز درحال پیگری است.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا باید از دستاورد های آموزشی و پژوهشی در ماه های گذشته استفاده کنیم تا در مهرماه نیز با شرایط بهتری ترم تحصیلی را آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری برنامه های آموزشی کارشناسی دانشگاه امیرکبیر امسال به پایان می رسد

بازنگری برنامه های آموزشی کارشناسی دانشگاه امیرکبیر امسال به پایان می رسد