مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-05پزشكي

تشدید سرعت ابتلا در سمنان/ مبتلایان سفرهای نوروزی هنوز به مرحله بستری نرسیدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از شدت بالای سرعت بیماری کروناویروس در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: این افزایش موارد ابتلا و بستری مربوط به خریدهای قبل عید و دید و بازدیدهای روز عید است و مبتلایان ناشی از سفرهای نوروزی هنوز .

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از شدت بالای سرعت بیماری کروناویروس در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: این افزایش موارد ابتلا و بستری مربوط به خریدهای قبل عید و دید و بازدیدهای روز عید است و مبتلایان ناشی از سفرهای نوروزی هنوز به مرحله بستری و مراجعه به بیمارستان ها نرسیدند.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آن دسته از افرادی که در سفرهای نوروزی به کووید19 مبتلا شدند، هنوز به مرحله بستری نرسیدند.

وی افزایش محسوس موارد بستری و شناسایی مبتلایان در روزهای اخیر خبر داد و افزود: تنها در روز گذشته 100 بیمار مبتلای قطعی در 6 شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس ادامه داد: 75 مورد از این مبتلایان به صورت سرپایی شناسایی و 25 مورد نیز بستری جدید طی روز گذشته در بیمارستان های استان داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید سرعت ابتلا در سمنان/ مبتلایان سفرهای نوروزی هنوز به مرحله بستری نرسیدند

تشدید سرعت ابتلا در سمنان/ مبتلایان سفرهای نوروزی هنوز به مرحله بستری نرسیدند