مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-05پزشكي

افزایش 188 درصدی بستری کرونا در خراسان جنوبی/ بیرجند در آستانه قرمز شدن


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اگر همین روند افزایش بستری بیماران تنفسی، بیماران کرونایی و تست های مثبت ادامه داشته باشد تا پایان هفته شهرستان بیرجند قرمز خواهد شد و رنگ بقیه شهرستان های خراسان جنوبی نیز از زرد به نارنجی تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد دهقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر همین روند افزایش بستری بیماران تنفسی، بیماران کرونا یی و تست های مثبت ادامه داشته باشد تا پایان هفته شهرستان بیرجند قرمز خواهد شد و رنگ بقیه شهرستان های خراسان جنوبی نیز از زرد به نارنجی تبدیل می شود.

وی درباره علت افزایش بیماران کرونایی و بستری در بیمارستان ها گفت: در سه هفته اخیر به دلیل افزایش ترددها، مسافرت ها و رعایت نکردن دستورالعمل ها پیش بینی می شد که این اتفاق در سطح کشور و استان بیفتد به طوری که در هفته دوم فروردین نسبت به هفته آخر اسفند سال گذشته با افزایش 52 درصدی بستری بیماران تنفسی مواجه شدیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افزایش 188 درصدی بستری بیماران مبتلا به کرونا در این مدت خبر داد و افزود: از مجموع کل تست های مولکولی و سریع که انجام می دهیم موارد مثبت نسبت به هفته آخر اسفند ماه 8 برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 188 درصدی بستری کرونا در خراسان جنوبی/ بیرجند در آستانه قرمز شدن

افزایش 188 درصدی بستری کرونا در خراسان جنوبی/ بیرجند در آستانه قرمز شدن