مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-05پزشكي

آغاز واکسیناسیون 14 هزار پاکبان در پایتخت


مدیرعامل شرکت شهرسالم از آغاز واکسیناسیون 14 هزار پاکبان در پایتخت خبر داد.

- حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره موضوع واکسیناسیون پاکبان های تهران اظهار داشت: با پیگیری های مجموعه شهرداری به دلیل اینکه پاکبان ها با مواد عفونی و آلوده و گاهی با پسماندهای پزشکی روبه رو هستند اولین محموله برای واکسیناسیون پاکبان ها در پایتخت اختصاص داده شد.

وی افزود: واکسیناسیون پاکبان های تهران از روز گذشته آغاز شده و قرار است 14 هزار پاکبان واکسینه شوند که اختصاص محموله واکسن به پاکبان ها طی سه مرحله انجام خواهند گرفت که مرحله نخست آن روز گذشته آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرسالم ادامه داد: واکسیناسیون کامل انجام شده و در حال حاضر برای رانندگان اتوبوس و کارکنان مترو درخواست اختصاص واکسن داشته ایم واین مسأله بسیار حائز اهمیت است چرا که اگر هر راننده مبتلا به این بیماری شود امکان درگیر شدن شهروندان و مسافران با کرونا بیشتر خواهد شد.

چوبینه در پاسخ به این پرسش که آیا کارکنان مراکز درمانی و درمانگاه های شرکت شهرسالم در مقابل کرونا واکسینه شده اند، گفت: خیر، 1100 نفر از کارکنان مراکز درمانی و درمانگاه ها لیست آنها به وزارت بهداشت ارسال شده و منتظر اختصاص واکسن برای آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون 14 هزار پاکبان در پایتخت

آغاز واکسیناسیون 14 هزار پاکبان در پایتخت