مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-05اقتصادي

تمدید صید پره در مازندران/ بیش از 80 درصد ماهیان خاویاری بازار غیرمجاز است


مدیرکل شیلات مازندران از تمدید صید پره در این استان خبر داد و گفت: بیش از 80 درصد ماهیان خاویاری موجود در بازارهای ماهی به صورت غیرمجاز به فروش می رسد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل شیلات مازندران از تمدید صید پره در این استان خبر داد و گفت: بیش از 80 درصد ماهیان خاویاری موجود در بازارهای ماهی به صورت غیرمجاز به فروش می رسد.

حسن اسحاقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کمیته صید کشور انتهای فصل صید را در سه استان شمالی 15 فروردین اعلام کرده بود، اظهار کرد: اتحادیه پره مازندران هم مانند دیگر استان های شمالی گیلان و گلستان درخواستش را مبنی بر تمدید فصل صید به سازمان شیلات کشور فرستاده و این درخواست تا بیستم فروردین ماه برای دو استان مازندران و گیلان و 25 فروردین برای گلستان تحقق پیدا کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس آماری که تا 10 فروردین 1400 به دست آمده، 2456 تن ماهیان استخوانی به ارزش ریالی 142 میلیارد تومان در مازندران صید شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 27 درصد کاهش صید و 3 درصد کاهش ارزش ریالی داشته است.

مدیرکل شیلات مازندران خاطرنشان کرد: اهم گونه های صید شده شامل 69 درصد ماهی سفید، 16 درصد ماهی کفال و 15 درصد ماهی کپور بود و چشم انداز مدنظر سازمان شیلات و به تبع آن اداره کل شیلات مازندران با توجه به کاهش صید و دلایل مختلف، تامین نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید صید پره در مازندران/ بیش از 80 درصد ماهیان خاویاری بازار غیرمجاز است

تمدید صید پره در مازندران/ بیش از 80 درصد ماهیان خاویاری بازار غیرمجاز است