مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-05سياسي

موانع تولید باید با اصلاح قوانین دست و پاگیر رفع شود


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان این که امکانات، خدمات و تلاش مسئولان باید در راستای تولید و و رفع موانع آن قرار گیرد، اظهار کرد: - ایسنا/یزد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان این که امکانات، خدمات و تلاش مسئولان باید در راستای تولید و و رفع موانع آن قرار گیرد، اظهار کرد: برخی قوانین مخل مسیر راه تولید و سرمایه گذاری هستند که باید اصلاح شوند.

علی نمازی در ادامه خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها بر حوزه اقتصاد و تولید تاکید داشته اند و این نشان از اهمیت موضوع است که مسئولان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

وی با بیان اینکه موانع تولید باید با اصلاح قوانین دست و پاگیر رفع شود، نقش بازار سرمایه را در تامین مالی بنگاه های تولیدی و رونق سرمایه گذاری را در جهش تولید یادآور شد و گفت: برخی قوانین مخل مسیر راه تولید و سرمایه گذاری هستند که باید اصلاح شوند.

وی تکیه بر توان داخلی، توجه به کالاهای تولید داخل و مصرف کالاهای ایرانی را در تحقق شعار سال مهم ارزیابی و اظهار کرد: توان تولیدی کشور قابل توجه بوده و مردم می توانند از تولیدات باکیفیت داخلی استفاده کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: تولید را می توان مهم ترین رکن و اساسی ترین مسئله در اقتصاد یک کشور برشمرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تولید باید با اصلاح قوانین دست و پاگیر رفع شود

موانع تولید باید با اصلاح قوانین دست و پاگیر رفع شود