مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-05پزشكي

رییس پژوهشگاه ابن سینا: ناباروری به پایان رسیده است


رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا گفت: با توجه به تنوع روش های موجود و اینکه برای هر نوع علت ناباروری، حتی فقدان اسپرم و تخمک، روش درمانی متناسب وجود دارد، می توان گفت ناباروری به پایان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر محمدرضا صادقی افزود: البته شرط رسیدن به پایان ناباروری، صبر، پشتکار و تداوم و نیز انتخاب یک مرکز درمانی جامع و کارآمد است و زوج های نابارور باید بدانند که برای رسیدن به پایان ناباروری لازم این مسیر را با همدلی و امید طی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه مرکز درمان ناباروری ابن سینا، فناوری های کمک باروری یا ART (Assisted reproductive technologies) به مجموعه روش هایی اطلاق می شود که برای درمان ناباروری به کار می رود و طیفی گسترده از روش آی یو آی تا درمان های جایگزین را در برمی گیرد.

وی یادآور شد: طیف متنوعی از روش های کمک باروری و درمان های جایگزین برای ناباروری وجود دارد که خوشبختانه همه این روش ها با کیفیت ممتاز و در استانداردهای جهانی در کشور ما و مرکز ابن سینا در دسترس زوج ها قرار دارد.

جنین شناس و رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا درباره روش های کمک باروری گفت: به مجموعه روش هایی که برای شکل گیری، نگهداری و انتقال جنین از آنها استفاده می شود، روش ها یا فناوری های کمک باروری گفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پژوهشگاه ابن سینا: ناباروری به پایان رسیده است

رییس پژوهشگاه ابن سینا: ناباروری به پایان رسیده است