مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-05فرهنگي

قلدران مجازی؛ زورگویان صفر و یکی


«قلدری مجازی» چیست و چطور باید با آن مواجه شد؟ - قلدری مجازی چیست و چطور باید با آن مواجه شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: در سریال هزاردستان ساخته زنده یاد علی حاتمی، مرحوم محمدعلی کشاورز در نقش شعبون استخونی نقش قلدری را بازی می کرد که با ورودش به هر مکانی ترس و ناامنی ایجاد کرده و کسی از شر وجودش آسایش نداشت.

در سریال ها و فیلم های فراوانی می توانیم فرد یا گروهی را ببینیم که برای افراد دیگری با کلام یا عمل فیزیکی مزاحمت و ناامنی ایجاد می کنند.

فشار روانی ناامنی و ترس روی هر فردی می تواند باعث شکست و آسیب های روحی جدی شود.

در فضای مجازی کسی نمی تواند سیلی به صورت فرد دیگری بزند، وسائلش را بدزدد یا خراب کند اما می تواند به شیوه ای جدید قلدری کند، فحش بدهد، برای فرد حاشیه بسازد و با باند و گروهش او را تحث فشار قرار دهد.

Cyberbullying یا قلدری مجازی از رفتارهای تاریک و خشن افراد در فضای مجازی است که گاهی در پوششی ناشناس از خود بروز می دهند.

عجیب است برخی از این افراد در دنیای حقیقی انسان های متشخص با ظاهری موجه هستند اما سمت تاریک شان در شب های دنیای مجازی خود را نشان می دهد.

قلدری مجازی چیست؟ قلدری مجازی استفاده از ابزارهای ارتباطی دیجیتال برای برانگیختن حس عصبانیت، ناراحتی یا ترس و نبود امنیت در اشخاص دیگر است که به طور مکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلدران مجازی؛ زورگویان صفر و یکی

قلدران مجازی؛ زورگویان صفر و یکی