مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-05اقتصادي

آغاز به کار سامانه یکپارچه سازی ماشین آلات سازمان پسماند در تبریز


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از آغاز بکار سامانه یکپارچه سازی اطلاعات و آمار ماشین آلات شهرداری تبریز از 16 فروردین و با ابلاغیه شهردار تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از آغاز بکار سامانه یکپارچه سازی اطلاعات و آمار ماشین آلات شهرداری تبریز از 16 فروردین و با ابلاغیه شهردار تبریز خبر داد.

علیرضا اصغری با اشاره به عملکرد این سامانه، اظهار کرد: در سال 1400 و مطابق بخشنامه شهرداری، هیچ کسی در خصوص ماشین آلات و خرید و تعمیر و تجهیزات به صورت سلیقه ای و جزیره ای عمل نمی کند و تمامی امور از طریق سامانه و اخذ نظرات کارشناسی انجام خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان سازمان پسماند، فروشگاه ها و تعمیرگاه های مشخصی را در سطح شهر شناسایی کرده اند که به ارائه خدمات به ماشین آلات خواهند پرداخت.

وی، با اشاره به تسری سامانه یکپارچه ماشین آلات شهرداری تبریز به پیمانکاران، اعلام کرد: این موضوع را به پیمانکاران مجموعه شهرداری نیز تسری داده ایم و کارکرد تجهیزات، طول عمر استهلاک و نیاز مجموعه ارزیابی شده و هر سه ماه یک بار نیز خرید انجام خواهد شد.

اصغری با اشاره به نصب ردیاب به ماشین آلات سازمان پسماند شهرداری تبریز، تصریح کرد: در این راستا می توان رصد کاملی از عملکرد ماشین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سامانه یکپارچه سازی ماشین آلات سازمان پسماند در تبریز

آغاز به کار سامانه یکپارچه سازی ماشین آلات سازمان پسماند در تبریز