مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-05سياسي

ضرورت تلاش برای توانمندسازی مددجویان در کمترین زمان


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تلاش برای توانمندسازی تنها در زمینه اقتصادی و ایجاد اشتغال نیست بلکه هدف امدادگران توانمندسازی در زمینه های فرهنگی ، - ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تلاش برای توانمندسازی تنها در زمینه اقتصادی و ایجاد اشتغال نیست بلکه هدف امدادگران توانمندسازی در زمینه های فرهنگی ،اجتماعی و آموزشی است.

قنبر موسی نژاد در نشست اعضای هیئت اندیشه ورز کمیته امداد استان، اظهار کرد: توانمندسازی اگرچه که در سالهای گذشته آغاز شده اما امسال این مهم باید سرعت بیشتری بگیرد و در همه حوزه ها به عنوان یک اصل در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: توانمندسازی یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از کمیته امداد است و صرفاً در زمینه اقتصادی و ایجاد اشتغال نیست بلکه توانمندسازی شامل مقوله های ، فرهنگی ،اجتماعی ،آموزشی و موارد دیگر است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: کمیته امداد باید یک درمانگاه اجتماعی و توقفگاهی موقت برای نیازمندان باشد و مددجویان پس از دریافت خدمات لازم در کوتاه مدت به توانمندی برسند.

موسی نژاد تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ،ظرفیت های این نهاد در زمینه تولید باید شناسایی و برای به فعلیت رسیدن آنها تلاش و برنامه ریزی شود و در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تلاش برای توانمندسازی مددجویان در کمترین زمان

ضرورت تلاش برای توانمندسازی مددجویان در کمترین زمان