مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-05بين الملل

موضع گیری «جبران باسیل» در قبال سیاست های «سعد الحریری»


رییس جریان آزاد ملی لبنان با انتقاد از سیاست های نخست وزیر مکلف این کشور، گفت: آیا «حریری» حاضر است به سیاست های خود که موجب به هدر رفتن منابع کشور می شود، - رییس جریان آزاد ملی لبنان با انتقاد از سیاست های نخست وزیر مکلف این کشور، گفت: آیا حریری حاضر است به سیاست های خود که موجب به هدر رفتن منابع کشور می شود، پایان دهد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، جبران باسیل رییس جریان آزاد ملی لبنان جدیدترین مواضع خود در زمینه سیاست های سعد الحریری را اعلام و از این سیاست ها به شدت انتقاد کرد.

وی در این خصوص گفت: آیا نخست وزیر مکلف حاضر است سیاست های خود را تغییر دهد؟ بر اساس این گزارش، رییس جریان آزاد ملی لبنان افزود: سؤالی که ما در حال حاضر مطرح می کنیم، این است که آیا نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه حاضر است به سیاست های خود که موجب از دست رفتن منابع کشور می شود، پایان دهد؟ پیشتر نیز دفتر رییس جریان آزاد ملی لبنان با صدور بیانیه ای از اقدامات سعد الحریری نخست وزیر مکلف این کشور در زمینه تشکیل کابینه جدید به شدت انتقاد کرده بود.

این دفتر در این خصوص تأکید کرد: الحریری تمامی طرح ها و ابتکار عمل ها برای تشکیل دولت جدید لبنان را با شکست مواجه ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری «جبران باسیل» در قبال سیاست های «سعد الحریری»

موضع گیری «جبران باسیل» در قبال سیاست های «سعد الحریری»