مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-05اقتصادي

تمدید فصل صید در گلستان تا 25 فروردین ماه


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: با توجه به درخواست کمیته مدیریت صید استان و موافقت سازمان شیلات ایران، فصل صید ماهیان استخوانی در آب های گلستان تا 25 فرودین ماه تمدید شد.

- ایسنا/گلستان معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: با توجه به درخواست کمیته مدیریت صید استان و موافقت سازمان شیلات ایران، فصل صید ماهیان استخوانی در آب های گلستان تا 25 فرودین ماه تمدید شد.

محسن یحیایی اظهار کرد: کاهش میزان صید نسبت به فصل گذشته، پایین بودن سرانه صید و تعداد دفعات پره کشی و بحران های ناشی از بیماری کرونا از جمله عوامل تأثیرگذار در تمدید فصل صید امسال بوده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین دلایل تمدید زمان صید، کوچ دیرهنگام ماهی سفید به سواحل استان است که امیدواریم با این تمدید شاهد رشد صید این گونه ارزشمند در استان باشیم.

یحیایی گفت: از آغاز فصل صید تاکنون 374 تن انواع ماهی از جمله سفید، کفال، کپور و کلمه از آب های استان صید شده که سهم هر شرکت تعاونی به طور متوسط 22 تن بوده است.

معاون صید شیلات گلستان در ادامه بیان کرد: عدم وجود مولد فیل ماهی در مرکز بازسازی ذخایر ماهیان خاویاری شهید مرجانی استان، موجب جلوگیری از تکثیر این گونه ارزشمند خاویاری در سال جاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید فصل صید در گلستان تا 25 فروردین ماه

تمدید فصل صید در گلستان تا 25 فروردین ماه