مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-05سياسي

عجیب ترین آداب و رسوم ازدواج در جهان (+عکس)


در اسکاتلند دوستان و نزدیکان عروس و داماد برنامه مشمئزکننده ای برای این 2 نفر تدارک می بینند و به میزان وسع و زمانی که در اختیار دارند مخلوطی از شیر بریده شده، - تخم مرغ فاسد، غذا های بدبو، سس های مختلف ماهی، آرد و حتی لجن را تهیه کرده و به سرتاپای عروس و داماد می پاشند.

بی تردید مراسم عروسی و ازدواج یکی از خاطره انگیزترین لحظات عمر هر زوجی محسوب می شود، حال آنکه عروسی در هر نقطه از جهان رسم و رسوم خاصی دارد که گاه برای مردم دیگر نقاط دنیا عجیب و حتی غیرعادی به نظر می رسد.

گرچه برخی از آداب و رسوم از نگاه غریبه ها عجیب و غریب می نماید، اما به مرور زمان نزد صاحبان این آداب به صورت یک امر عادی و سنت طبیعی درآمده است.

آداب ازدواج در هند بی شک هندی ها در برگزاری مراسم عروسی سرآمد بوده و فهرست طولانی ای از این آیین را می توان در بین مردم این کشور یافت.

شاید یکی از عجیب ترین رسوم ازدواج در هند پرداخت مهریه باشد.

در هند این خانواده عروس است که باید به خانواده شوهر مهریه پرداخت کند و این امر یکی از شروط اساسی تکمیل فرایند ازدواج است.

از سویی رسم عجیب تر تسلیم چاقو یا شیء فلزی تیزی به عروس در دوره نامزدی است تا بدین ترتیب در این دوران به شوهرش اجازه ندهد نزدیکش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین آداب و رسوم ازدواج در جهان (+عکس)

عجیب ترین آداب و رسوم ازدواج در جهان (+عکس)