مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-05ورزشي

سم پاشی 100 هزار هکتار از مزارع گندم زنجان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در راستای مبارزه با آفت سن، 100 هزار هکتار از مزارع برای مقابله با آفت سن گندم در استان سم پاشی می شود.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در راستای مبارزه با آفت سن، 100 هزار هکتار از مزارع برای مقابله با آفت سن گندم در استان سم پاشی می شود.

جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با مبارزه با آفت سن گندم در استان زنجان، اظهار کرد: از اواخر پارسال عملیات مورد نظر برای مبارزه با آفت سن گندم در استان زنجان آغاز شده و تیم های متعددی برای پایش مزارع این استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته استان زنجان در مدیریت کنترل آفت سن گندم و تولید گندم پاک رتبه برتر کشوری را به دست آورده است، افزود: بر اساس پیش بینی ها بیش از 100 هزار هکتار از مزارع برای مقابله با آفت سن گندم در استان سم پاشی می شود.

این مسئول با بیان اینکه در صورت همکاری کشاورزان زنجانی برای مبارزه با آفت سن مادر با تیم های جهادکشاورزی با گسترش سن پوره مواجه نخواهیم شد، خاطرنشان کرد: گفتنی است امسال بیش از 308 هزار هکتار از اراضی استان زنجان به کشت گندم اختصاص یافته است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سم پاشی 100 هزار هکتار از مزارع گندم زنجان

سم پاشی 100 هزار هکتار از مزارع گندم زنجان