مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-05فرهنگي

سهم اصفهان از اسکار کارتونیست ها


بین هنرمندانی از 137 کشور، مجتبی حیدرپناه موفق به کسب رتبه سوم جشنواره بین المللی آیدین دوغان؛ یکی از معتبرترین جشنواره های کاریکاتور در جهان شد.

- ایسنا/اصفهان بین هنرمندانی از 137 کشور، مجتبی حیدرپناه موفق به کسب رتبه سوم جشنواره بین المللی آیدین دوغان؛ یکی از معتبرترین جشنواره های کاریکاتور در جهان شد.

مجتبی حیدر پناه، عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان در این باره به ایسنا گفت: در سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی آیدین دوغان، با دو اثر شرکت کرده بودم که در نهایت یکی از آن ها در بخش آزاد موفق به کسب رتبه سوم شد.

وی ادامه داد: این اثر صفر تا صد به صورت دیجیتالی خلق شده و استفاده از مجسمه مشهور رودن با نام متفکر در آن، بیانگر موانعی است که گاهی برای جلوگیری از فکر کردن بر سر راه انسان ها وجود دارد.

این کارتونیست یادآور شد: جشنواره آیدین دوغان یکی از معتبرترین جشنواره های کاریکاتور جهان است که در دوره سی و هفتم آن، هنرمندانی از 137 کشور با هم رقابت داشتند و من در سال های 2013 و 2014 نیز به ترتیب لوح تقدیر و رتبه دوم این جشنواره را کسب کرده بودم.

حیدرپناه، درباره معضلاتی که هنرمندان کارتونیست برای شرکت در جشنواره های بین المللی با آن روبرو هستند، اظهار کرد: معمولاً هزینه شرکت در جشنواره های بین المللی را به صورت شخصی پرداخت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اصفهان از اسکار کارتونیست ها

سهم اصفهان از اسکار کارتونیست ها