مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-05بين الملل

توافق عربستان و اتحادیه اروپا برای نزدیک کردن طرف های درگیر در تیگرای


عربستان و اتحادیه اروپا توافق کردند، برای نزدیک سازی رویکردها میان طرف های درگیر در اقلیم تیگرای در اتیوپی که گزارش های داخلی و بین المللی متعددی از استمرار موارد نقض حقوق بشر در این منطقه ارائه می شوند، - عربستان و اتحادیه اروپا توافق کردند، برای نزدیک سازی رویکردها میان طرف های درگیر در اقلیم تیگرای در اتیوپی که گزارش های داخلی و بین المللی متعددی از استمرار موارد نقض حقوق بشر در این منطقه ارائه می شوند، تمام تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان میزبان پکا هاویستو، فرستاده نماینده ارشد اتحادیه اروپا در امور سیاسی و امنیتی منطقه شاخ آفریقا و وزیر خارجه فنلاند بود.

خبرگزاری واس اعلام کرد: در این دیدار دو طرف توافق کردند تلاش هایی جهت نزدیک سازی رویکردها میان طرف های درگیر در اقلیم تیگرای و حمایت از تمامی اقدامات منطقه ای و بین المللی در این خصوص انجام دهند.

طبق گزارش واس، هاویستو که سفر منطقه ای خود را با عربستان آغاز کرده، در این سفر به دنبال بررسی مهم ترین تحولات منطقه ای از جمله شرایط انسانی در تیگرای و پیامدهای آن بر منطقه و جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق عربستان و اتحادیه اروپا برای نزدیک کردن طرف های درگیر در تیگرای

توافق عربستان و اتحادیه اروپا برای نزدیک کردن طرف های درگیر در تیگرای