مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-05اقتصادي

بازار و اصناف زنجان تعطیل شد


با توجه به وضعیت قرمز شهرستان زنجان و بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، بیمارستان صحرایی در زنجان برپا می شود.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان زنجان و بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، بیمارستان صحرایی در زنجان برپا می شود.

رضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، از تعطیلی مجموعه صنوف 2، 3 و 4 در شهرستان زنجان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، مشاغل گروه یک در شهرستان زنجان شامل عرضه کنندگان مواد غذایی، خدمات پزشکی و دارویی، خدمات ضروری مورد نیاز شهروندان به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی امکان فعالیت دارند و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، علاوه بر پلمب شدن به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه در وضعیت قرمز کرونایی، ادارات خدمات رسان شهرستان زنجان با 50 درصد ظرفیت امکان خدمات رسانی به مردم را دارند، افزود: سایر ادارات این شهرستان، با یک سوم ظرفیت از پرسنل امکان فعالیت خواهند داشت.

این مسئول از تعطیل شدن همه آموزشگاه های شهرستان زنجان اعم از دانشگاه ها، مدارس، مراکز آموزش عالی و مجموعه حوزه های علمیه در وضعیت قرمز کرونایی خبر داد و تصریح کرد: همه اجتماعات در سطح شهر زنجان اعم از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار و اصناف زنجان تعطیل شد

بازار و اصناف زنجان تعطیل شد